October 30, 2007

အေကာင္းဆုံးေျမၾသဇာအဖြဲ႔မွ ေၾကျငာခ်က္

Unknown | 6:59 AM |
ျမန္မာျပည္သားမ်ားခင္ဗ်ား …. ….. …..

က်ေနာ္တုိ႔ဟာဂ်ိဳမေပါက္တာတခုကလြဲလုိ႔ အသိမဲ့စြာႏြံထဲမွာေျခေထာက္နစ္ျပီး ရံုးကန္ေနရတဲ့ႏြားေတြပါပဲ။ အစုိးရ အမည္ခံ နအဖဟာ က်ေနာ္တုိ႔ကုိ ႀကိမ္တုိ႔။နံပါတ္တုတ္ျပ ေသနတ္ေတြနဲ့ၿခိမ္းေခ်ာက္ျပီး သူတုိ႔အသုိင္းအဝိုင္း ကေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔အားလံုးရဲ့ ဘဏၭာေတြနဲ႔ေလာကစည္းစိမ္အျပည့္အဝစံစားမွီဝဲေနတယ္။ က်ေနာ္တုိ႔ျပည္သူေတြမွာတေန႔စာ ဆန္တျပည္ ဖုိးရေအာင္ မနည္းရွာေနရတဲ့အခ်ိန္မွာ သူတုိ႔အသုိင္းအဝုိင္းက ေျမမနင္းသားေတြလုပ္ျပီး ယစ္မူးေနၾကတာကုိ အားလံုးအသိျဖစ္ပါတယ္။ ဒီေလာက္ သယံဇာတေပါႂကြယ္ဝတဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ႏုိင္္ငံမွာ ငတ္ေနသူ ေတြဒုကၡေရာက္ေနသူေတြမရွိသင့္ပါဘူး။ ဒါေပမဲ့ရွိေနပါတယ္။ ဟုိအရင္က ျမန္မာလူမ်ိဳးဆုိတာ ေမြးဖြားးခ်ိန္္မွေသဆံုးခ်ိန္ထိ တန္ဖုိးရွိရွိေနႏုိင္ ေသႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။အခုေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ့မ်က္စိ ေတြကုိပိတ္။ အသိဥာဏ္ဗဟုသုတေတြကုိ တားဆီး အျမင္မက်ယ္တဲ့မ်က္ကန္း ဘဝေတြနဲ႔ရွင္ သန္ေနၾကရတယ္။ ဘယ္မွာလဲက်ေနာ္တု္ိ႔ရဲ့တုိးတက္မႈေတြငါတုိ႔ရဲ႔အနာဂတ္ဆုိတာေတြ ေခါင္းေအးေအးထားၿပီးစဥ္းစားၾကပါ။က်ေနာ္တုိ႔ ဟာ ဒီေလာက္ပဲသိ။ဒီ
ေလာက္ပဲစား။ဒီလုိမ်ိဳးပဲေသသြားရမွာလား။က်ေနာ္တုိ႔ရဲ့မိ်ဳးဆက္ေတြကုိ က်ေနာ္တုိ႔လုိပဲ အဖိႏွိပ္ခံလူတန္းစားဆုိျပီး ထားခဲ့ၾကမွာလား။ညီလာခံဆုိတာဘာလဲ ဘယ္သူ႔အတြက္လုပ္ေနတာလဲ။ က်ေနာ္တုိ႔လူထုအတြက္ မဟုတ္တဲ့ ညီလာခံေထာက္ခံပြဲေတြဟာ ကေလးေတြရုိက္တဲ့ ေဂၚလီဝုိင္းေလာက္စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းပါ့မလား။ (MRTV-TO-MWD)ကလႊင့္တဲ့သတင္းေတြကုိၾကည့္အံုး အေပၚယံပဲေကာင္းတယ္။တကယ္တမ္းအတြင္းမွာေတာ့ပုတ္ပြနံေဟာင္ ေနတာအား လံုးအသိပါ။အရင္ကျမန္မာဟာ သာယာလွပျပီးကမာၻအဆင့္ျမင့္ေနရာမွာရွိခဲ့တယ္။ခု ဘယ္ေန ရာမွာရွိေနျပီလဲ။အရင္လုိကမာၻအဆင့္ျမင့္ဆံုးေနရာေတြမွာဆက္လက္လူတန္းေစ့ေနႏုိင္္ဖုိ႔ခင္ဗ်ားတုိ႔က်ေနာ္တုိ႔အားလံုးမွာတာဝန္ရွိတယ္ဆုိတာ သိျပီးေရာေပါ့ေနာ္။က်ေနာ္တုိ႔လဲသာမာန္လူတန္းစားပါပဲ သုိ႔ေသာ္ေနႏုိင္္စားႏုိင္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့က်ေနာ္တုိ႔ဟာျမန္မာလူမ်ိဳး က်ေနာ္တုိ႔ခ်စ္တဲ့တုိင္းရင္းသားတရပ္လံုးအတြက္ေနာင္ျဖစ္ေပၚလာမဲ့မ်ိဳးဆက္အားလံုး အတြက္ အမွန္တရားကုိေဖၚထုတ္ျပီးအဖမ္းဆီးအႏွိပ္စက္ခံျပီးေသသြားမယ္ဆုိတာေတာင္မွေနာင္ ဒီႏုိင္ငံမွာက်န္ခဲ့မဲ့ သူေတြအတြက္အေကာင္းဆံုးေျမၾသဇာအျဖစ္က်န္ခဲ့မယ္လုိ႔ယံုၾကည္ပါတယ္။လူတန္းေစ့အခြင့္အေရးရရွိတဲ့ျမန္မာႏုိင္ငံ ျဖစ္ေစရမယ္။ဒါေၾကာင့္ နအဖ အလုိက်ေနထုိင္ျပီးေသမွာလားနဖါးၾကိဳးဆြဲ ၾကိမ္တုိ႔ခံျပီးေနမွာလား။ တန္ဖုိးရွိတဲ့ျမန္မာ တေယာက္အေနနဲ႔(သုိ႔)လူထုအတြက္ေနာင္မ်ိဳးဆက္အတြက္ ေျမၾသဇာအျဖစ္ခံျပီး ေသမွာလား ……… … …….စဥ္းစားပါ… ……… …….ဆံုးျဖတ္ပါ …… …… …… ေနာက္မက်ေသးပါဘူး … … ……. ဘယ္လုိနည္းနဲ႔မဆုိ
နအဖကုိရင္ဆုိင္ဖုိ႔အသင့္ျပင္ထားပါ ……. ။
လူထုတရပ္လံုးအတြက္ အစေတးခံ
( အ ေကာင္း ဆံုး ေျမ ၾသ ဇာ)

ေက်ာ္ေက်ာ္(တာဝန္ခံ)
အေကာင္းဆံုးေျမၾသဇာ

No comments:

ျပည့္စုံ © 2013. All Rights Reserved | Powered by:Blogger

Designed by:Windroidclub