November 03, 2007

က်ေနာ္ ဘေလာ့ဂ္ေရာဂါ စြဲေနၿပီလား

Unknown | 8:22 AM |
88%How Addicted to Blogging Are You?



ကုိငေတ(ရန္ကင္း)ဆီသြားရင္းနဲ႔ေတြ႔တာပါ " သင္…ဘေလာ့ဂ္စြဲေနၿပီလား " ဆုိတာကုိ
က်ေနာ္လည္းစိတ္၀င္စားသြားတယ္။ က်ေနာ္လည္း စမ္းသပ္ေမးခြန္းေလးေတြကုိ္ ဒီေနရာေလးကေန ေျဖၾကည့္လုိက္တယ္၊ စမ္းသပ္ၾကည့္သပ္ၾကည့္လုိက္တာ ဟာ အေျဖကေတာ့ ဂုဏ္ထူးေက်ာ္ေနတာေတြရေတာ့ ေက်ာင္းတုန္းကေတာင္ ဂုဏ္ထူးတခါဘူးမွ မရခဲ့ဘူး အခုမွႀကိဳးစားအားထုတ္မႈေတြက တယ္ေကာင္းပါလားလုိ႔။ က်ေနာ္ကုိက်ေနာ္လည္း ေလးစားသြားတယ္။ ဒါေတြဟာဘာေၾကာင့္လည္းဆုိေတာ့ က်ေနာ့္ရဲ့ တီထြင္ႀကံဆမႈေတြလည္းပါတယ္။ အဲဒီတခါမွ မေအာင္ျမင္တဲ့တီထြင္ႀကံဆမႈေတြရဲ့ဒါဏ္ အၿမဲတမ္းခံေနရတဲ့ ကုိေမွာ္ဆရာကုိလည္းဤေနရာမွ ဂါ၀ရျပဳပါတယ္။ က်ေနာ္ဖ်က္ထားသမွ်ေတြကုိ စိတ္ရွည္ရွည္နဲ႔ ေကာင္းမြန္ေအာင္ျပဳျပင္ေပးတဲ့အတြက္ သူ႔ရဲ့ တန္ဖုိးရွိတဲ့အခ်ိန္ေတြကုိလည္း က်ေနာ္က ျဖဳန္းတီးေနသလုိျဖစ္ေနတယ္။ က်ေနာ့္ရဲ့ ေရာဂါစြဲကပ္မႈကုိေတာ့ ေတြ႔ၾကမွာေပါ့ဗ်ာ။ မိတ္ေဆြသူငယ္ခ်င္းတုိ႔လည္း စမ္းသပ္ခ်င္တယ္ဆုိရင္ စမ္းသပ္လုိ႔ပါတယ္။

No comments:

ျပည့္စုံ © 2013. All Rights Reserved | Powered by:Blogger

Designed by:Windroidclub