April 12, 2008

ရင္ဖြင့္သံ

Unknown | 11:52 AM |
ျပည္သူအားလံုးဟာလဲ က်ေနာ္တုိနဲ႔တသားထဲ ျဖစ္လာတာေတြ႔ရတဲ့ အတြက္ ခံစားမႈ၊ႏုိးၾကားတက္ၾကြမႈေတြျဖစ္ေပၚလာရျခင္းဟာ လူထုကေပးတဲ့ အင္အား
ေတြပါ။အဓိက ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ျပည္သူမ်ားအေနနဲ႔ကန္႔ကြက္မဲေပးတာနဲ႔
ပတ္သတ္ျပီး မွန္ကန္တဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ဟာ ဘယ္အေၾကာက္တရားကုိမဆုိ ေက်ာ္
လႊားႏုိင္တယ္ဆုိတဲ့အေၾကာင္း ေဖၚထုတ္ကန္႔ကြက္မဲေပးၾကမယ္လုိ႔ ယံုၾကည္ပါတယ္။

ကန္႔ကြက္မဲေပးေရးဆုိတဲ့ တာ၀န္ဟာ ျမန္မာျပည္သူျပည္သားတုိင္းရဲ႕ ႏွလံုးသားမွာ မည္သူတဦးတေယာက္ကမွ မတုိက္တြန္းပဲ မိမိရဲ႕ကုိယ္ပုိင္ဆံုးျဖတ္ခ်က္သာ ျဖစ္ပါလိမ့္မယ္။ စေတးခံ ဆုိတာ က်ေနာ္တုိ႔ခ်ည္းပဲမဟုတ္ပါဘူးတုိင္းရင္းသားညီကုိေမာင္ႏွမအားလံုး၊ျမန္မာ တျပည္လံုးဟာလက္တဆုတ္စာ စစ္အာဏာရွင္ေတြ အတြက္ အသံုးခ် စေတးခံေနရတာပါ။

အဲဒီေတာ့ က်ေနာ္တုိ႔ဟာ လက္တဆုတ္စာ စစ္အာဏာရွင္ေတြအတြက္ေတာ့ စေတးမခံဘူး က်ေနာ္တုိ႔တုိင္းရင္းသားညီအစ္ကုိေတြ၊ေထာင္က်ႏွိပ္စက္ခံေနရတဲ့ ဒီမုိကေရစီတုိက္ပြဲ၀င္ ေခါင္းေဆာင္ေတြ ေက်ာင္းသားေတြ သံဃာေတြ အားလံုး
ေနာက္ျပီး က်ေနာ္တုိ႔ေနာက္ေပၚေပါက္လာမဲ့ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ မိ်ဳးဆက္ေတြအတြက္ အေကာင္းဆံုးစေတးခံျပီး စစ္အာဏာရွင္ကု္ိ တုိက္ထုတ္ၾကပါစို႔လုိ႔ တုိက္တြန္းလုိက္ပါတယ္ခင္ဗ်ာ…

ေက်ာ္ေက်ာ္ (အေကာင္းဆုံးေျမၾသဇာ)

No comments:

ျပည့္စုံ © 2013. All Rights Reserved | Powered by:Blogger

Designed by:Windroidclub